Wix Forum er det perfekte værktøj til at komme i kontakt med din hjemmesidebesøgende, opbygge et community & få mere trafik til din hjemmeside! Har du noget, du vil fortælle? Opret et nyt indlæg for at begynde med din egen diskussion.
Hvad kan du ellers gøre i forummet? Giv det et spændende navn, opret så mange kategorier, som du vil, og vælg fra smukke layouts. Hvis dit forum har mange billeder, så er layoutet med kort det rigtige til dig. Det klassiske layout er perfekt til dig, hvis dine diskussioner har meget tekst.
Og begge layouts ser godt ud både på en stationær computer og på mobile enheder. Efter du har valgt dit layout, kan du tilpasse det med fantastiske designoptioner, så dit forum får det look, du gerne vil have.
Salut. kendte slet ikke noget til Wix. Tak for den lille opklaring. Men jeg arbejder med tekster på https://writingmetier.com/thesis-writing-help/. Jeg har været indenfor dette område i et stykke tid og jeg vil sige at denne service er en af de bedste. Er der nogen der har lignende eksempler? Hav en god dag alle sammen.